środa, 19 listopada 2014

Fizyczne love :))

Cześć kochani!

Dziś przychodzę z fizyką! :D
Wiem, że większość z Was za nią nie przepada (ja też), ale miałam wczoraj warsztaty fizyczne w szkole i porobiłam kilka ciekawych zdjęć:) 

ROBILIŚMY DOŚWIADCZENIA Z SUCHYM LODEM :

Niestety mam tylko jedno zdjęcie:(

ORAZ DOŚWIADCZENIA Z JAKIMIŚ BARWNIKAMI (NIE WIEM JAK TO FACHOWO SIĘ NAZYWA) :





To było bardzo ciekawe.:) Niektóre zdjęcia ze snapchata (jak widać), ponieważ nie miałam aparatu w szkole.. :))

Chcielibyście coś takiego zrobić? :)
PS. Niektóre zdjęcia zrobiła moja najukochańsza Gosia <3

6 komentarzy:

  1. ja nienawidzę fizyki :/ ale doświadczenia są nawet spoczko
    www.adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo, ciekawe!

    Zapraszam na mojego bloga. Jeśli Ci się spodoba zapraszam też do skomentowania i obserwacji. :)
    lilianka-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię taką formę nauki - przez doświadczenia :D

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaha, 4 zdjęcia z podpisami ze snapchata są moje xD. Ty kradzieju ;__;.

    OdpowiedzUsuń